הוכרזו הזוכים ב"פרס גפן" 2015

בטקס הנעילה של פסטיבל אייקון למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים שהתקיים בתאריך 1.10.15, בסינמטק תל אביב, הוכרזו הספרים והסיפורים הזוכים בפרס גפן לשנת 2015.

 

 מאות ממבקרי הפסטיבל הצביעו, ואלו הספרים והסיפורים שזכו בפרס:

  1. פרס גפן לספר המדע הבדיוני או הפנטזיה העברי המקורי הטוב ביותר הוענק לקרן לנדסמן על ספרה "שמים שבורים", שראה אור בהוצאת סיאל.
  2. פרס גפן לסיפור המדע הבדיוני או הפנטזיה העברי המקורי הטוב ביותר הוענק להילה בניוביץ'-הופמן על סיפורה "חמש ארבע שלוש שתיים אחת" שפורסם באסופת הסיפורים "היה יהיה 2014".
  3. פרס גפן לספר המדע הבדיוני המתורגם הטוב ביותר הוענק לאנדי וייר על ספרו "לבד על מאדים", שראה אור ב"הכורסא הוצאה לאור". תרגום: דידי חנוך.
  4. פרס גפן על ספר הפנטזיה המתורגם הטוב ביותר הוענק לניל גיימן על ספרו "אוקיינוס בקצה המשעול" שראה אור ב"הכורסא הוצאה לאור". תרגום: דידי חנוך.
  5. פרס גפן לספר המדע הבדיוני או הפנטזיה לנוער המתורגם הטוב ביותר הוענק לל' פרנק באום על ספריו "עוצמה מעוץ" ו"דורותי והקוסם בארץ עוץ" מסדרת "הקוסם מארץ עוץ" שראו אור בהוצאת עוץ. תרגום: גילי בר-הלל סמו.

הפרס כולל מענק של 7,500 ש"ח לזוכה בקטגורית ספר המדע הבדיוני והפנטזיה העברי ומענק של 2,500 ש"ח לזוכה בקטגורית סיפור המדע הבדיוני או הפנטזיה העברי.

 

ברכות לזוכים וניפגש שנה הבאה!

1 מחשבה על “הוכרזו הזוכים ב"פרס גפן" 2015”

  1. פינגבאק: 2015 Geffen Awards | File 770

כתיבת תגובה